Då var den inköpt....

vår nya markis.
 
5 x 3 meter, så det blir stort! :) Men man ska få plats under den också liksom. :)
 
Och så här ser den ut, fast vi ska ha motor på vår, inget vevande här inte.
 
Köptes på skånska byggvaror:
 
 
Just nu känns det som att vi har många projekt som skall igång.
 
Och inga små sådana heller...högtalarna ska upp i taket, allt ska kopplas samman, markisen ska upp, vinden ska isoleras, en ny duschdörr ska upp i badrummet, ventilationen ska eventuellt fixas, groventre dörren ska målas och likaså garageporten innan vintern....och så vidare!
 
Inga små saker det inte. Haha!
 
Nu kom jag på att badrums mattorna fortfarande ligger i tvättmaskinen! :(
 
Jag var hemma klockan 16.00 efter att ha hämtat Leah och sedan matkassen, tittade lite på Pippi Långstrump med Leah, ställde mig vid spisen och lagade maten. När den blev färdig kom Hence hem, jag stack till gymmet, körde indoor walking.  Kom hem, duschade, har tittat på X-factor och så nu sitter jag här...konstigt jag inte hinner när jag hänger här och glor på TV. :)
 
Och nu är Hence på gymmet. Vi avlöser varandra. :)
 
Min Ljung får jag plantera imorgon i krukan....
 
PUST!
 
Ha en skön kväll! Kram!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0