Trodde vi fyndade...

men det visade sig vara alldeles för höga! Vi var på Ikea förra helgen och köpte två stycken barstolar som vi länge har funderat på att köpa då våra nu har släppt lite i sömmarna.
 
Hittade två stycken på Ikea på "Fyndet", dvs halva priset. Tryckte in dom i bilen, kom hem och så visar det sig att de är alldels för höga!!! Nu är dom ute å Blocket iaf! Någon som är sugen på att köpa??? Någon, någon?? :))
 
Här sitter Leah glad i hågen på dom och äter Ikeaglass, för de var ju färdig monterade och allt när vi köpte dem!
 
 
 
Leah skrattar! Jaa, jag vet....:)) vad ska man säga...men hon skrattar så när jag ber henne....:) Hon bara driver med mig!!! CLOWN!
 
 
Två bilder från 42- års kalaset i lördags, det var nog allt jag tog...
 
 
 
Jag har ont i halsen och har haft det nu i två dagar. Varje morgon jag vaknar kan jag knappt svälja sedan blir det lite bättre framåt lunch tid för att sedan komma tillbaka igen framåt kvällen. Och så blir jag sådär hes. :(
 
Jag tränade ändå Body Pump i måndags men det skulle jag nog inte gjort för jag blev sååå trött.Och febrig. Men det är så tråkigt.
 
Imorgon har jag bokat mig på Combat så jag håller tummarna att jag imorgon kan svälja. :)
 
Men inget värre än så! Jag jobbar men mår sådär rent allmänt...
 
Hoppas ni är friska och krya! Kram!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0