Minns ni

chins räcket som Hence satte upp i garaget?? (Nu har den även blivit vitmålad. Han lägger ner omsorg ) :)
 
Nu är det inte bara han som hänger där...nu har lill fisen också börjat. Och OJ vad hon kör chins. :))
 
"Oooh..jag är lika stark som Pippi!" Säger hon samtidigt som hon drar sig uppåt.
 
Mmm...det är du Leah.
 
 
 
 
En annan har tagit en "lugn" träning idag. Lite Body Balance.Men fy vad stel jag har blivit...igen.
 
Första dagen för Leah på förskolan idag. Idag fick vi även veta att det är dags för Leah att börja i stora gruppen. Och att det är dags att avveckla sovandet. Hmm..min lilla tjej ska försöka sluta sova middag. Personligen är jag i valet och kvalet. anser att hon behöver lite sömn under dagen fortfarande. Men visst, det är väl dags...det är väl jag som inte riktigt är redo ännu.
 
Vi bestämde att vi skulle trappa ner middags sovningen till en halvtimme nu. Leah sover annars en timme högst efter lunch. På helgerna kan hon fortsätta ett tag till hade jag tänkt.
 
I lördags tog jag äntligen tag i mitt pass på polisstationen. Fick ta om fotot tre ggr eftersom jag aldrig blev nöjd. Till slut sa polismannen till mig att nu "blev jag bra", haha!!! Och vem trotsar en polisman liksom. :))
 
Ha en fin måndagkväll!
 
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0