Helgen som gick!

Gick snabbt!! Som vanligt!
 
Soligt och fint har vi haft det. Såg att vi till och med hade det varmare här i Sverige än på Mallorca! Då är det bra! Eller vad säger ni? :))
 
Helsingborg bjöd på 29 grader med klarblå himmel under heeela lördagen!
 
Jag och Leah spenderade  fredag eftermiddag nere hos mamma och Per. Vi körde dit direkt efter jobbet och bara pös och mös i solen. Gick över vägen och så vips är vi vid stranden och havet. Hur bra kan man bo??? :)) 
 
EN trött Natalie som har varit uppe sen klockan 05.00, men oj vad skönt med helg
Här sitter man i helt fel kläder eftersom det var 25 grader varmt!!!
 
FYRA generationer på bilden! Jag, mamma,Leah och  mormor ( 80 år ) vem hade gett henne det?? Hörde jag bra gener?? Haha!!!
 
 
 
Min mamma och Leah slänger av sig skorna och doppar tårna i sanden:
 
 
 
I lördags kom Linda, Henrik och Cassius förbi så vi spenderade eftermiddagen med hemmagjord rabarberpaj och bad i poolen:
 
 
 
Bus och lek
 
Jag ropade ut Leah för att titta på en liten kanin som gömt sig på vår trappa vid dörren. Här står Leah i sin pyjamas helt fascinerad av kaninen:
 
 
Idag har det regnat och regnat....vi var ute ändå och fixade i trädgården. Var ju varmt. :)  Kvällen avslutades med lite hemmagjord schintzel, sås och potatis. Mums!
 
Nu är det HOCKEY!!! Heja Sverige!
 
Kram och sov gott!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0