Spännande dag

med mycket adrenalin. För både mig och Hence. Fast jag stod på marken. :)

Jag filmade hela flygningen och tog några kort. Vi åkte vid lunch tid till Österlen. Så vackert där är! Tror att jag bara varit där en gång tidigare och det var när man var barn. Åkte nog dit med klassen. (För med mamma bilade vi varje sommar i Europa. :) )

Kåseberga hette stället Hence skulle flyga från. Blåsigt värre. Leah satt som en staty i sin vagn, påbultad med massa filtar. Jag hade gärna bytt plats med henne för fy som det blåste. Men det var det tvunget till såklart för flygningens skull.

Tyvärr hade jag fullt upp med filmkameran när han flög så fotona är bara från österlen precis innan han skulle upp i luften och efterråt.


Tuff som en bandyboll innan flygningen!



Nu ska pappa snart upp och flyga Leah. Får pappa en puss?




På med allt!





Jag och Leah håller på att blåsa bort. Kolla vilken natur!




Jag kan ärligt säga att jag hade aldrig vågat! Vi var jäääte högt upp och när Hence flög iväg pirrade det i min mage bara genom att se på honom. Ja, jag börjar väl bli gammal. :)

På hemvägen åkte vi inom Anna och Mange på en fika. Elias hade bakat kaka till oss som var jätte god! Kanel och Ingefärskaka.

Sen är det ju mors dag idag! Jag har en fin present till min mamma som jag har fixat och donat med. Och jag tror att hon kommer att bli jätte glad när hon får den. Men jag kan inte avslöja vad det är ännu eftersom hon inte hann få den idag.

Men imorgon ska hon få den då kan ni få se...:) Älskar dig mamma!

Jag fick oxå en morsdag present imorse av mina två döttrar! Och Hence förståss. En berlock till mitt Thomas sabo armband. Mamma står det på den på några olika språk. Vilken underbar familj man har.



Nu ska vi äta lite mat och sedan ska vi äta Cup Cakes som grannen kom med precis till oss! :) Ja, ni vet våra "goda grannar" som bara vi har! :)

Jag har aldrig ätit så många olika cup cakes sen vi flyttade hit. :) Och så goda måste jag tillägga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0