Gillar du som jag...

...kläder som ingen annan har?

Jag tycker det är roligt att ibland äga ett plagg som är speciellt sytt för just dig!

Ingen annan har just den. Det är väl kul?!

En tjej som heter Therese har ett företag som heter Mireo. Hon säljer/syr mössor, kläder ,scarfs och så vidare.

Tänkte att leah skulle få den vita med sitt namn och med fleece tyg på insidan så att hon kan använda den i vinter. Super söta tycker jag!



Gå in på hennes blogg och kika, hon syr efter dina önskemål: http://mirasmamma.blogg.se/syblogg/


Idag var vi en sväng hos Linda och Cassius på en eftermiddags fika. Åkte direkt dit efter att jag hade hämtat Leah på förskolan.

Visst är det lite trist med mörkret som bara smyger sig på en redan klockan halv fyra...

Då kan det kännas skönt att åka iväg till en vän och bara sitta och snacka och skratta lite. :)

Hoppas ni har haft en skön dag ni med och att ni får en bra kväll! Nu ska vi iaf tända brasan och krypa längre och djupare ner i soffan! :)

Kram kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0