Kompisarna!

Anna och Mange och Elias var här i lördags på middag. Anka serverade vi och till kaffet blev det saffrans muffins! Ett bra alternativ till Lussebullar. Fast glöggen hade vi totalt glömt bort att inhandla så det blev bara kaffe.

Får ta och sticka till systembolaget och köpa lite glögg. Det är ju så gott så här på kvällsfristen.

Leah och Elias lekte jätte fint tillsammans. Nu är Elias 2,5 år, dvs 10 månader äldre än Leah, så han var ett gott föredöme för Leah. Han var väldigt hjälpsam och snäll och då blir Leah det med. Hon lugnar ner sig en aning. Alla som känner Leah vet att det annars är väldigt mycket fart och fläkt i henne. :)

Men lite bus blev det dock och så ska det vara också. :)

Leah kör Elias i full fart!


Fina Anna


Sötnosar i pyjamas, snart dax att sova, de vuxna fortsätter lite själva...:)





Det blev ingen julskyltning för vår del. Hence höll på där ute hela dagen med allt ris från tallarna som skulle köras till tippen.

Och när Leah väl lägger sig för att sova middag, ja då sover hon alltid MINST två timmar. Jag ringde syrran och vi stack till Väla en runda helt själva istället. Strosade omkring, satt länge och fikade och bara mös.

Det är inte ofta jag och hon kommer iväg en stund helt själva och kan ta igen lite "förlorad" tid, så det fick prioriteras istället.


Paula var på julskyltningen med några kompisar. De hade först samlats hos en kompis nere på Råå och fikat lussebullar och druckit varm choklad för att sedan ta en runda på julskyltningen. Härligt!

Vi får gå en runda i stan istället när det blir dags. Och nej, jag har inte satt upp mina ljusstakar. Kände att det var lite tidigt...

Har idag beställt Madame Tussauds biljetter på internet till mig och Paula för om ungefär en månad åker vi en runda till London.

Fick aldrig se honom live, så jag får väl nöja med en vaxdocka.


Tror ni att jag kommer att fota mig med honom? :)

Nu blir det bara soffan!

Hoppas ni har haft en fin helg!

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0