Örk...

...vad det finns för männsikor där ute! det är så att man kan spy!

Tänk en männsika som ständigt klagar och klagar och åter klagar. Klagar på allt och ingenting! Om ni tror att ni känner en pessimist har ni inte träffat på denna människan.

Det finns människor som suger ut all ens energi och när man går därifrån är man helt ur pumpad och känner sig allmänt hängig.

Nej tack säger jag för sådana människor!

Lägg där till lathet, fruktansvärd lathet, och åter lathet.

När man köper en vara, ska man då inte få sin vara eller pengarna tillbaka???? Eller har man rätt att köra med utpressning bara för att man är bitter på något eller vill ha något? Tjuv kallar jag det då....eller är det bedrägeri kanske?

Usch och fy, säger jag. Sådana människor är inte ens värda smutsen under mina naglar!

Nog om det! Jag ska inte låta denna bittra männsika fortsätta att suga ur min energi iaf, bara för att hon mår dåligt i sig själv.

Idag har varit en bra dag! Leah har det börjat gå lite bättre för på dagis, ett steg i rätt riktning. Håller tummarna att det går framåt nu.

Jag har arbetat min första vecka, jag har super trevliga kollegor och goa barn! Det är värt mycket! Paula har en kompis här hemma som ska sova över. Har lovat Paula att vi ska shoppa lite i helgen, hon och jag. Finns en del hon behöver. :) Som alla tonåringar. Jag kan som sagt aldrig handla till henne själv, utan hon måste vara med.

Idag ska vi bara mysa med lite Tacos och Idol. Hoppas ni får en mysig fredag! Kram kram!











Kommentarer
Postat av: Nelly

Ja usch, hon är en riktig psykopat. Karma kommer till henne en dag ska du se...om det inte redan har gjort det med alla hennes påhittade sjukdomar..ha ha. Hade människor i hennes närhet vetat det vi vet så hade de sprungit sin väg. Jag säger bara "Farlig förbindelse" med Glenn Close och Michael Douglas...ha ha!

2011-10-05 @ 08:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0