Hence är nere i grunden!

Alltså under huset just nu! :) Vad gör han där under? Jo, han håller på att isolera några rör och plasta lite till i hörnorna.

Jag förstår mig inte på så mycket kring det, men det är ju tur att någon i detta huset förstår. Det räcker väl. :))

Vet att det gäller fukten i grunden iaf och att det inte får lov att tränga upp därför är det bra att plasta.

Men här sitter jag och roar mig framför datorn. Leah sover, Paula gör läxan och jag sitter med telefonen i högsta hugg också för lite wordfeud vid sidan om datorn är aldrig fel. Hjärngympa kallar jag det!

Detta har jag beställt. Gillar nätshopping efterom det inte är så ofta jag hittar något i affärerna.

Dock inte hatten! Haha! Den hade jag nog aldrig satt på mig. Det är jag för feg för!



Märket är Cream (jag gillar deras kläder) och det är TVÅ klänningar som är så snygga ihop. Me like!!!

När jag satt vid datorn för några dagar sedan och experimenterade lite tyckte jag det var lite kul att göra saker med våra foton. Så skulle jag fjanta till mig lite med Hence och detta blev resultatet: Haha!



Snäll som jag är satte jag en liten hatt på mitt huvud också. :) (Egentligen gjorde jag något annat med honom, men det får jag nog inte visa...hehe)

/ Natalie 12 år

:))

Nä, skämt å sido, leah har nu börjat på sin nya avdelning. Vet inte om jag missat att säga att hon har bytt "hus" på dagis.

Dom hade kö och det var många nya barn som behövde få plats, så att de "stora" barnen (Leah då ) fick byta till en annan avdelning. Med ny personal också. Min första reaktion var "åh nej, hur ska detta gå! Leah som är så förtjust i Gitt".

Men det har gått jätte bra. I början ville hon inte riktigt hänga av sig kläderna och var lite extra mammig när jag skulle gå, men det har gått över. Sen att hon alltid gråter när jag HÄMTAR det är en annan femma.

När jag kommer dit och ska hämta henne, och innan jag säger hej, ser jag henne sitta och leka eller springa rundor, fram till dess hon ser mig, då kommer gråten och "maaaammmaaaa!!" Sedan gråter hon i en halv minut och sedan är det över. Märkligt!

Hon vill väl bara visa sin sorg och saknad lite. Men sen är hon så klok och säger "mamma jobbat färdigt"

Ja, svarar jag, mamma har jobbat färdigt. Då svarar hon "Mmmm, Leah hem nu".

Imorgon är det fredag igen. Det tycker jag att jag skriver hela tiden. :) Imorgon kommer mamma och Per hit. Vi ska äta lite råbiff!!! Mums!!!

Och till helgen ska vi titta på NY bil!!!!!!!!! Jippi! säger jag.

Vill verkligen sälja volvon. för det första så tycker jag att det är totalt onödigt att pendla med en stora volvo till jobbet varje dag och för det andra känner jag att vi inte behöver en sådan stor bil.

Visst vi har Leah och barnvagn och så vidare, men oftast är det bara jag och Leah som kör den. Så att en liteee mindre bil hade inte skadat.

Så det ska vi kolla på nu i helgen.

Annars har vi inte många fler planer i helgen. Nästa helg är Hence bortrest igen. Han åker till Åre för att åka skidor från torsdag till måndag! PUH! säger jag. Då blir det full rulle för Natalie.

Men den lördagen är jag bjuden hem till Nelly på lite vin och tilltugg. Så då har jag ordnat barnvakt till Leah. Mamma ska passa henne då, så att ett litet avbrott blir det ändå. :)

Den här måste ni läsa. Jag vek mig dubbelt av skratt!!!



HAHA!

Nu får ni ha en fortsatt skön kväll!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0