VI...

är så flitiga här hemma! Eller Hence iaf. :)
 
Nu är nya spotlights uppsatta under skåpen med. Tjusigt värre! Hade bara spotlights i taket innan och det var lite för mörkt tyckte vi.
 
 
 
 
Lite Hot Yoga blev det för mig nu ikväll.
Tjoo..vad det var hett! 38 graders värme i Hot Yoga salen och svetten bara rann på mig.
 
Jag tänkte när jag satt i bilen att det skulle bli sååå skönt att stiga in i värmen och bara mysa. Och jo visst hade det varit mysigt om jag bara hade fått ligga eller sitta i värmen. :))
 
Men det skulle stretchas och tänjas och tryckas och viftas och balanseras och så vidare. Haha!
 
Jotack, visst tror man att man ser så där graciös ut, tänker att "wow, nu fick jag till det", tills jag ser mig själv i spegeln. :) Hmm...inte så värst graciöst Natalie. ( Tjena flodhästen!) Men jaja.. i en timme var jag igång iaf och svetten den rann och svårt för att andas. Men jag lever!!!
 
Hoppas nu på att min rygg har tänjts ut ordentligt och att jag inte har så ont i den imorgon.
 
Jag var hos sjukgymnasten och naprapaten för en kontroll. Han berättade att jag hade en låsning i ryggen och att jag behövde strecha den varje dag ett tag framöver. Men jag har inte märkt någon större skillnad ännu.
 
Hoppas ni har en bra måndag!
 
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0