Håll i hatten!

Här kommer de nya möblerna! :))
 
Det blev inga vita, då vi efter mycket övervägande fram och tillbaka insåg att vi faktiskt inte bor i ett museum och vi vill kunna röra oss fritt (både barn och vuxna). Finns inget värre då man måste vara på sin vakt hela tiden! Så det strök vi!
 
Tänk er som man hade stirrat sig blind på den där lilla chokladfläcken, eller ketchup pricken som hamnat på stolen! Nej, så vill vi inte ha det.
 
Grått då? Njaee, det hade blivit för trist och mörkt även om man hade livat upp det med annan färg med andra detaljer....
 
Som jag har letat och googlat runt. Och ju mer jag letade desto mer tyckte jag att alla möbler såg så tråkiga ut. Man inser inte det förrän man börjar leta rundor. Ville som sagt inte ha några "vanliga" stolar.
 
FÖRR:
 
 
 
NU:
 
 
 
 
I helgen har Hence och hans pappa satt inbyggda led spotlights i trädäcket längs med hela däcket. Super snyggt på kvällen!
 
 
 
Hmm..ser inte så bra. :)
 
Nu närmar sig midsommar och här hemma spånar vi på en hel del roligheter! Vi slår våra kloka ( haha) huvuden ihop, för här ska spånas lekar och annat kul!
 
Vi bestämde i år att det skulle bli en lite mindre fest än förra året. Så i år blir vi fyra par familjer än så länge.
 
KUL!
 
TRE veckor kvar på jobbet innan det är dags för semester för mig. Hence har bara två veckor kvar. Så gött!
 
Solen skiner där ute fortfarande så jag får väl försöka ge mig ut i trädgården en sväng och göra lite nytta.Ha en underbart skön kväll!
 
Kram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0