Hence är ute på galej!

Han är ute och roar sig idag! :) Jepp, lite roligt ska man väl ha.

Jag har lagt min lilla dam tidigt idag, sju fick hon hoppa i säng. För Leah har bara sovit en timme på hela dagen och då kan ni själva räkna ut hur många timmar hon har varit vaken med tanke på att hon vaknade 06.15!!!

Pust, säger jag. En väldigt trött Leah när klockan var halv fyra redan. Och då är det alldeles för sent att ta en "nap". Då pajar jag hela kvällssömnen. Då hade det tagit låååång tid innan hon somnar....

Nu somnade hon på två röda. Det är väl det som krävs för att slippa att hålla på och natta henne i en halvtimme. Men vem orkar med en grinig bebis i flera timmar.

Idag var vi hemma hos Linda.

Jag tycker det är så skönt att få prata med henne! Hon är precis som jag och tänker precis som jag. Vi har samma värderingar! Och eftersom vi känt varandra sedan vi var 10 år gamla, och känner varandra innan och utantill är det ingen av oss som kräver något från den andre eller behöver/kan dölja något för den andre. :)

Jag är så glad att du finns Linda, en vän att lita på i vått och torrt!





Nu sitter jag i soffan och väntar på att True Talent ska börja. Såg det igår och fastnade direkt. Nästan lika bra som Idol, än så länge.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0