Det är så fint väder!

Och då mår jag bra! :)

Tro nu inte att jag bara satt och drack gin o tonic igår...:) jag fick lite mer gjort. :) Fast det blev två stycken. Dom smakar så gott i solen.

Syrran ringde precis från Turkiet, Alanya. Hon ville berätta att dom hade det jätte bra, hon och My. My hade badat hela dagen, syrran hade legat i solstolen och läst en bok, dom hade flytit på luftmadrasser i poolen och bara haft det underbart. Dom har åkt dit utan Micke och Mio för att bara koppla av och ha det skönt. Det gör dom alldeles rätt i.

Hade inte vi haft flytten så nära så hade jag och Paula hängt med. Bara vi två. Men jag har lovat Paula att jag och hon ska sticka iväg en vecka i vinter istället. Kanske syrran och My hänger på. Så vi får se vad vi hittar för resa då.

Idag har vi varit på stranden med Leah. Åkte dit efter lunch så att Leah kunde sova middag i vagnen medans vi solade en stund, så det planerade vi bra. :)

Jag åkte snabbt inom babyland och köpte en solskyddsdräkt till Leah från Zunblock. Men den använde hon aldrig. Vi bara smorde henne. Hon kan få använda den när hon ska bada istället. Jag tycker det är lite för kallt i havet ännu för henne.

Vi hann till och med inom både skånska byggvaror och Beijer. Beijer för att kolla staket till trädäcket och Skånska byggvaror för att köpa garderobsdörrar. Vi har lagt undan en skjutdörrsgarderob som vi ska hämta imorgon då vi inte hade något släp. (Dom hade inga släp för utlåning, knepigt. )

Den här blev det:



Tror det blir snyggt i vårt sovrum.

Nu är Hence uppe och lägger Leah för natten. man blir trött av solen. Sen ska vi grilla lite karré och ha potatissallad till det.

Imorgon åker vi bland annat till Mellby strand för att hämta trädgårdgrejor till huset. Kanske stannar en stund på stranden där.

Ha en fin kväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0