Hämt mat ikväll

Grannen kom precis in och skulle hämta sin tallrik och smoothie till Emilia. Då passade jag på att fråga henne om hon ville köpa en bebis...

Leah har varit super mammig idag. Hon har inte låtit mig gå en meter och då menar jag verkligen en meter. Utan att börja gråta hysteriskt! Ställer jag mig upp, jag då ska hon bara hänga sig i mina byxor...
Helst ska jag bara sitta på golvet med henne så att hon kan klänga på mig, klättra på mig och trycka sig mot mig. Hade hon kunnat hade hon krypit in under mitt skinn.

Vad är detta?? Kan det vara en effekt av att vi var borta över helgen, jag har ingen aning.

Jag bara hoppas det går över och det är snart. Hence kommer inte hem förrän jätte sent ikväll, han är och bowlar med jobbet.

Eva, imorgon får du en bunte smoothies till Ella! :) Hon vill nog oxå kladda lite i håret och på kläderna. :)

Ikväll blir det hämt mat för mig och Paula. Här skall minsann inte lagas någon mat!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0