Nestlé Smoothie

Idag hämtade jag ut paketet med 20 stycken Nestlé smoothie i två olika smaker. Persika, banan och Mango, ananas.

Direkt när vi kom hem öppnade jag och tänkte att Leah skulle prova en. Hon har aldrig druckit något med sugrör så tanken var ju att jag skulle sitta och trycka ut till henne. Men direkt när sugröret kom i munnen började hon suga. :)

Vad bra!! Vad tyckte Leah då??

Jo, hon tyckte det var jätte gott!! Hon sa "Mmmm" igenom hela smoothien. :) Var lite skeptisk precis i början och när jag drog ut den bara gapade hon och lutade sig framåt. Sur blev hon i alla fall när den var slut!

Smaken hon provad var Persika Banan.




Det var så gott, så hon la lite vid pannan och i håret till senare...

Kommentarer
Postat av: Toktrötta mamman:)

Vad duktig hon är som kan dricka med sugrör! O den där tröjan känner vi igen, likadan som Ella. Söt:)

2011-03-29 @ 17:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0