JAHA!

Då var jag inne på min sista semestervecka! Blandande känslor. Lite ångest av att börja jobba igen efter sex veckor men samtidigt lite roligt..
 
Känns lite som att det "normala" kommer tillbaka och att allt blir lite återställt. :)  Skönt med lite rutiner igen. Tror att jag sa så efter min mammaledighet också. Jag har ju faktiskt endast jobbat ett år egentligen sen mammaledigheten.
 
Jag vet inte hur ni gör när ni är lediga men jag vänder upp och ner på allt. Jag blir impulsiv och ser varje dag som lördag! Haha! Och så blir jag rastlös. Vill hitta på så mycket som möjligt. Jag vill göra mycket saker! Uppleva saker! Se nya ställen, sola och bada och umgås och bara känna att nu är det semester!
 
Hence har har avverkat sin första dag på jobbet idag. Första dagen är väl jobbigast, sen är man tillbaka igen. Han hade mycket som väntade på honom...Jag har några inskolningar som väntar på mig.
 
Nu är frågan!
 
 
Samsung  Galaxy S III eller  Aj Fön!
 
Nu är det alltså dags att byta telefon för mig. Ska jag ha den hederliga, oklanderliga och enligt vissa ägare den "BÄSTA telefonen ever" ...I PHONE!!!
 
Eller ska jag hålla mig till min samsung??
 
Vi får se helt enkelt. Får gruva på detta ett litet tag till. :) Lutar mest åt samsung.
 
Imorgon ska jag och Leah fortsätta att "hänga". :) Tänkte att hon ska få hjälpa mig att tvätta bilen invändigt på förmiddagen iaf.  Dammsuga och damtorka den lite. Det gillar hon! Hon är väl som sin mor!
 
Ett underbart kort på Leah och hennes två kusiner Gustav och Edvard i Stockholm. I lekparken, det hade regnat lite på förmiddagen och vips blev det världens mest underbara nöjespark för de tre små krabaterna. Vem behöver Liseberg då liksom?? :)
 
Vad gör man när man inte har gummistövlar på sig? Jo, då tar man av sig skorna istället! :))
 
Detta är livet!
 
 
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0