Vi cyklar och vi cyklar och så cyklar vi lite till!

Det ska vi göra imorgon med Linda och Henrik och Cassius. En fika korg ska packas med något gott, vad vet jag ännu inte då jag inte hunnit baka. Som om jag skulle gjort det??? Jo, kanske faktiskt.
 
Vart? JO, Ven! :)
 
För er som inte har en aning om vad Ven är eller vart det ligger har jag varit gullig och googlat fram en karta! :)
 
 Okej då, lite för min egen skull också, för jag gillar ju att vara förberedd och för att ha kartan lite i bakhuvudet när jag nu kommer att cykla runt hela ön. :)
 
 
Tror nog det kommer att gå bra men framförallt tror jag vi kommer att ha superkul!
 
Vi cyklar direkt från Ramlösa till Råå där båten avgår direkt till Ven sedan är det bara att köra på hela dagen!
 
Ska bli fint väder också och det gillar vi!
 
Efter en eftermiddag på stranden blev det pizza för oss ikväll! Ha en underbar kväll! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0