Vi "tuffar" på här nere i söder...

Igår styrde vi kosan till Beddingestrand, (så långt ner du kan komma i Skåne) :)) och hälsade på Mange och Anna en hel dag och vi hade sooool!!!!!! Vi satt till och med ute och åt maten! Det var inte igår! :))
 
Leah och Elias kommer jätte bra överens och lekte fint tillsammans.
 
Idag styrde Mini coopern oss till Danmark. Mitt i Själland, ca 60 km från Köpenhamn, hittar ni Bon Bon land. Ett jätte roligt ställe för både barn och vuxna!
 
Vi brukar alltid ta den hederliga färjan över helsingborg-helsingör men denna gången tog vi bron över istället då vi skaffat bropass. Bra att ha också när vi reser till Turkiet då man parkerar för halva priset på Sturup.
 
Glömde såklart kameran så det blev några halvtaskiga mobilbilder....:(
 
Imorgon blir baaaara en lugn och skön hemma dag då vi farit rundor nu lite. :) Behöver ta igen oss lite nu. Haha! Inte mycket man orkar nuförtiden. Nä, skämt å sido...vi har väl lite att fixa med här hemma. Hence behöver måla lite till och jag har lite annat smått och gott att fixa till.
 
Nu bjuder jag på lite bilder från Bon Bon land. Ska ni över till Danmark en dag så passa på att svänga inom för en jätte rolig dag!
 
Dagen började med att Leah åkte på en stoor bläckfisk!
 
 
 
Ett tåg i vatten som åkte genom sju världsdelar!
 
En mask som åkte inne i ett stort äpple! :)
 
De sju världsdelarna fortsätter...:)
 
 
Stopp för lite grill till lunch!
 
Hence och Paula åkte lite rysare :))
 
Och denna...bör tilläggas att jag höll mig på marken.
 
Jag har aldrig varit så "chicken" som jag var idag men ibland får jag för mig att jag helt enkelt inte vågar. Haha! Jag åkte ju lite andra karuseller, lite snällare sådana, som gick i vatten där det värsta som kunde hända var att jag blev lite blöt. :))
 
Ni kan kalla mig "kvack kvack". :)
 
Nä, nu ska jag bara fortsätta inta mitt vita vin som inköptes i Danmark för en billig peng (där kan man fynda) och slänga upp benen i soffan, zappa lite tills Hence kommer in från sin målning där ute på rännorna, och sedan sätta på en film kanske.....
 
 
Hoppas ni har en fin kväll!
 
Kram!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0