Helgen har gått!

Snart är det fotboll så jag ska försöka få in ett litet snabbt inlägg innan dess och innan jag ska ner och vattna i växthuset. :))

Vi har firat Hence i helgen ihop med våra familjer och så har det blivit lite nyinköpta saker till trädäcket!

En loungegrupp i konstrotting bidde det! :)) Och så här ser det ut:

Så snyggt det blev!




Vi hade lite, men endast lite tur med vädret när Hence skulle firas av "de våra". Vi fick lite sol så att vi kunde sitta ute och äta. Men när det blev dags för tårtan fick vi gå in.

Lite bilder:

Sol än så länge!



Maten blev en italiensk buffé med allt möjligt gott som jag och hence fixade till själva medans Leah sov i två timmar. Där hade vi tur! Annars hade vi nog inte hunnit med.

















Min mamma som ska spexa till det :)




Här är en liten tjej som tyckte mycket om maten!




Man får plats rätt många vid bordet ändå. Finns det hjärterum finns det stjärterum. :)



Hences syster Marie hade en lek på lager. Hence skulle på tid, 3 minuter,  "studsa" ballonger i luften (inga ballonger fick nudda golvet), läsa fem boktitlar som MArie höll upp,  och knäppa tre knappar på en kavaj SAMTIDIGT.

Det handlade lite om att man skulle kunna ha "flera bollar i luften" samtidigt. :)







Och så jag som gillar tårta! :)



Ett foto från idag då hence ÄÄÄntligen fick prova sin nya Weber grill han fick av mamma och Per i present.




JAAA, det blev gott! Gasolgrillen får stå ett tag nu. :(

Nu kom Hence och sa att vår bil är färdig. Den har varit inne på lagning idag. Styrleden behövde fixas. Så nu måste vi dit snabbt och hämta bilen innan fotbollen börjar. Så...

Ha en skön kväll!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Åh! Vad är det jag ser! Nästan så jag måste väcka Tomas och visa, var det en pik tro att ngn mer tyckte ni skulle ha kolgrillat ;-) Hos er kan man ju inte hälsa på! Ni är ju löjligt bruna, vi kommer blända er!

2012-06-12 @ 00:21:04
URL: http://www.annasdagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0