NU SÅ!

Är ni redo att höra min överraskning till Hence???:))

Jag har ju tidigare talat om att han fyller år på måndag! Och att jag ett tag ruvat på en present. Och ojo oj oj, vad jag har planerat!

Jag tänkte berättat för honom på lördagen först, sedan ångrade jag mig och tänkte berättat på fredagen endast för att jag behöver lätta på trycket lite. :) Kände att jag höll på att spricka om jag inte fick berätta.

Tillslut åkte jag till systemet och köpte lite bubbel och hade som plan att hälla upp varsitt glas bubbel, gratta honom, och sedan ge honom min present.

Så att nu har jag gjort det!!!

Detta fick Hence av mig:



För er som inte kan tyda mitt foto, så är detta alltså en bordsreservation för två på en restaurang som heter Sir Lancelot.

I BUDAPEST!!! :))




Och vi flyger redan på söndag. Bara jag och Hence ska bo ett ett spa hotell i budapest från söndag till tisdag, gå på en medeltids restaurang den dagen han fyller år, och bara allmänt mysa.





Hotellet ligger precis vid floden Donau och det tar 15 minuter in till stan.






Tänkte också att vi ska gå på ett termalbad ( utomhusbad med en temperatur på över 30 grader ) som heter Szechenyi.



Leah och Paula kommer att spendera några dagar med mamma och Per. Tror det kommer att gå jätte bra. Mamma kommer att bo hos oss dessa dagarna.

Så det var alltså det jag har gått och planerat i smyg! :)

Nu ska jag försöka titta lite mer helhjärtat på Let´s Dance. Heja Anton!

Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0