SEMESTER!!!!!!!!!!!!

I SEX VECKOR!!!! Säger jag nu och så tjooff har sex veckor gått! :) Men det tänker vi inte på nu! För nu ska jag bara njuta och njuta och åter njuta!

Så värd jag är ledighet! Haha!

Nu väntar jag bara på värmen precis som alla andra.

Hence och Leah är i Småland just nu. Dom åkte dit onsdag eftermiddag och kommer hem på lördag kväll. Precis innan dom åkte tittade dom förbi mig på jobbet.

Första gången Leah såg mitt arbete och hon rent ut sagt älskade att vara där bland alla barnen. Leah fann en kompis direkt som hon sprang runt med och åkte rutchkana.

Vad har då Paula och jag hittat på dessa dagar förrutom att jag jobbat??

I onsdags åkte vi till Malmö för att hälsa på Jeanette, Rebecca och lille Liam. Vi hade en jätte mysig dag och där blev vi även bjudna på middag. Åtta styrde vi kosan tillbaka till HBG.

I torsdags var jag bjuden hem till en kollega på lite mat och vin så där spenderade jag hela kvällen. :)

Och idag, för att fira min semester ( det kan man väl göra) åkte jag och Paula ner till stan och åt på restaurang. Thailändsk mat blev det. Mums!

Fick ett foto skickat till telefonen av Hence. Han brukar skicka lite då och då för att hålla mig uppdaterad. Då hade de åkt ut med båten till något litet ställe där de satte sig för att ta en liten fika.

Visst ser det härligt ut?



Leah lever riktigt skogsliv där borta. Mysigt för henne!

Idag hann jag även med en sväng inom väla och hittade två tröjor till Leah på Piraia och ett par ballerina skor till mig själv.




Nu ska jag städa hade jag tänkt. Så här en fredag kväll! Haha! Men etfersom jag inte överhuvudtaget varit hemma de senaste dagarna har jag lite att ta igen. :)

Sen får man väl passa på att städa Leahs rum ordentligt nu när hon inte är hemma...rensa lite. Fyndade lite små leksaks djur av plast/gummi på City Gross. Tio kronor stycket.

Denna barnsoffan vill jag köpa till Leahs rum. Finns att köpa här om du också är intresserad.



Två fina bilder på Paula som jag bara älskar! Min vackra tjej!



Så vacker!



Imorgon klockan elva ska jag på helkropps massage på Electa! Jag fick en liten present av Hence precis innan de åkte till Småland. Han tyckte jag var värd det. :)

Nej, nu ropar dammsugaren på mig! Hoppas ni har/får en härlig kväll!

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0