Minns ni mitt konstverk...?

Jag talar såklart om det här:



Haha!

Tror ni att jag fick bort duvorna??...eh..nope!

Plötsligt såg jag en duva en morgon som satt där i godan ro bredvid min stora hemska rovfågel!! Grrr!! :)

Jag ut, stampade på trädäcket och hojtade med armen. Duvan vände på huvudet och glodde på mig. Då sprang jag mot den och då flög den.

Vad ska man ta sig till? Jag blir galen! Får inte bort dom! Men mamma, hon pratade om en stor glassgubbe hon har stående på balkongen. Ni vet han, GB glassgubben. :))

Han skulle vi få iaf och han snurrar lite då och då och kanske han skrämmer bort duvorna. Nästan som en fågelskrämma. :) Fast lite trevligare att titta på.

Så snart har vi en GB glass gubbe på däcket. Haha!

Jaha. Då var det löradg och jag sittter här vid datorn och tradar mig på ren skånska! Hence är iväg och spelar volleyboll i göteborg. Någon slags turnering. Han tycker det är jätte kul, jag kallar det en blivande trettio års kris...Haha!

Nä, skämt å sido. Jag och Leah har haft en underbar kväll tillsamman själva. Vi var nere vid stranden hos mamma och Per, tittade på havet, Leah och Per var nere och kastade sten i havet, drack lite kaffe, åkte hem, cyklade till City Gross och köpte chips och godis och revben som vi först kokade i en timme och sedan grillade med lite grill glaze. MUMS!

Leah åt som en häst och lika så gjorde jag. Badade lääänge och sedan hopp i sängen. Nu sover hon gottit!

Jag är fast i ett nytt spel på mobilen som heter Draw something. Galet roligt, fast det är på engelska. :)

Nu ska jag titta på sing along! :) Som jag gillar Shirley clamp!

Hoppas ni har en fin lördag!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0