Pappas tjej helt enkelt! :))

Leah och Hence brukar ta en promenad ner till stranden varje helg tidigt på morgonen. Det har blivit deras lilla "grej" om man säger så.

Denna bilden är tagen tidigt på morgonen, klockan är väl runt åtta på morgonen, innan de ska iväg och köpa frukostbullar. Hence slänger på sig träningskläderna, Leah sina mjukiskläder och så beger de sig iväg. Är borta ett par timmar och bara njuter till fullo!

Inget folk på stranden, bara vågorna hörs. Och så Leah såklart! :))









Jag glömde att gå in och godkänna några nya leveransvillkor på City Gross matkasse, skulle tydligen varit gjort den 24 maj senast. Gjorde man inte det skulle matkassen sättas på PAUS.

Så denna veckan bidde det ingen matkasse....:( Så det blev att använda sin fantasi. Idag blev det kyckling mango chutney. Helt okej, men ingen höjdare.

Igår jobbade jag från klockan 08.00 till 19.00 då vi hade möte efter arbetstid och eftersom jag hade cyklat vart jag inte hemma förrän halv åtta. Så hela måndagen gick utan att jag fick se en skymt utav Leah! Det var lite jobbigt.

Vad hade Leah och Hence gjort hela måndagen då? ( Hence är fortfarande pappaledig på måndagar)

Lite Biltema för att köpa in en del till bilen. Leah hittade såklart cyklar där!




Leah fick hjälpa till att bygga en pallkrage till salladen vi ska odla :)) Här ritar hon vart pappa ska såga.




Paula har praktik denna veckan. Hon kom hem igår klockan halv åtta på kvällen och utbrast " Mamma! Jag har världens "chilligaste" prao!"  ( För er som inte hänger med i tonårssnacket, betyder detta, "jag har världens skönaste prao")

:))

Hon är ju så glad att hon praktiserar på sin dansskola. Ann Wilsons dansskola. Där börjar hon runt 15.00 på dagen till klockan 19.00. Då kan hon sova länge! :)) Plus göra det hon älskar...DANSA!

Hon hjälper till med danslektioner, kokar kaffe, och så vidare. Hon trivs bra helt enkelt!


Imorgon börjar jag jobbet 06.00. PUST! Men sanrt är det helg och då händer det lite roligheter! Vad får ni veta då......:))

Ikväll är det fruarna på tv. :)

KRAM!




Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Ja, men se! Pågen behöver ju en arbetsbänk så han kan såga ordentligt ;-)

2012-05-29 @ 20:58:44
URL: http://www.annasdagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0