Va´sa du pappa?!

 
Ska vi isolera vinden?? Jag tror att jag får ta och gå upp och se efter hur det ser ut där uppe! Min mamma har ju ännu bara vågat gå halvvägs uppför trappan ända sedan vi flyttade in i huset! Kanske jag vågar gå högre....
 
 
"Å uppåt vi gå...tralla la la la!"
 
"Eeh..nä..jag tror jag gör som min mamma...jag vänder här!" :))
 
Det är faktiskt lite läskigt på vinden. Tycker vi iaf. :)
 
Hence har börjat riva golvet där uppe, så nu i helgen ska Hence och Per upp och sätta högtalarna i taket. Sedan skall det isoleras. Varmt och gott ska det bli i vinter.
 
Farmor, farfar och Marie var här förra helgen. Leah och Marie bakade kringlor.
 
Leah tyckte det var jätte kul eftersom hennes mamma sällan bakar. ( Nog mest för att jag tycker att det blir sånt stök och bök i köket av det). Kolla bara hur det ser ut när Leah bakar!!! Och inte kan man baka ensam när man har barn som vill vara med!!! Därför håller jag mig till matlagning...Hence brukar ta baket, han hanterar väl det bättre än vad jag gör. :)
 
 
 
MJÖL är uuunderbart tycker Leah! Jätte härligt att bara köra runt, runt  med händerna!
 
 
 
Golvet var vitt efteråt...men kul hade Leah iaf. :) Ni som känner mig vet att jag stod vid sidan om med dammsugaren i högsta hugg och bara väntade på att få sätta igång den. Haha!
 
Imorgon är Leah bjuden på kalas! Emilia har fyllt 2 hela år och det ska firas! Spännande...!
 
Kanske blir fiskedamm???....:) Det minns jag så väl, som man fixade och donade när Paula var liten...PUST! Men roligt hade barnen.
 
Nu blir det fredags mys. Det har ni säkert redan startat med.
 
Jag har planerat en film ikväll, undrar om Hence vill detsamma. Har ett bra filmtips från systern min. Den heter "This means war" och ska vara rikitgt rolig och bra.
 
Kram på er! Ta hand om varandra och ha en mysig fredag!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: AnnA - Mamma till Emilia med albinism

Nä nä NÄ!! Klampa INTE hit imorn för då bakas kakorna! Det är ju på söndag ni ska komma hi hi. Fiskedamm, lite komiskt att du skrev det för ngn här hemma ( läs jag faktiskt ha ha ) ska klippa ut fiskar imorn för det blir faktiskt fiskedamm för de små ;o)

2012-09-28 @ 20:59:15
URL: http://www.annasdagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0