En liten hälsning från Leah!

 
(P.S: Läs på min t-shirt)
 
 
 
Och en hälsning från mig:
 
 
:))
 
Idag hade jag öppning på jobbet och som vanligt slutar jag tidigt, halv två. Jag kör snabbt inom och handlar lite, hem och ställer bilen, precis som jag brukar och tar en promenad istället bort till Leahs dagis.
 
Jag lät kassen stå i bilen då jag  inte orkade gå in i huset och stänga av larmet. När vi väl var utanför huset berättade jag för Leah vad jag hade handlat och att jag hade kassen i bilen. Jag hade köpt lite fika med mig till henne och mig och glass till lilla damen.
 
Jag tycker det är jätte mysigt att hämta henne tidigt, gå hem och ta det lugnt och fika tillsammans. Och sitta och snacka med henne om allt möjligt. 
 
Det första hon säger när Hence kommit hem:
 
"Pappa! Jag fick bulle av mamma! Hon hade en påse i bilen med bulle! Och glass till mig!"
 
Hur bra lät det där då??? Hahha!
 
Hence han tittade på mig och sedan på Leah:
 
"JAha...hade mamma bullar i bilen?"
 
"Jaaaaa....!!!!" "Och GLASS!!!"
 
Hahaha!!!
 
Det ni! Sådant har jag liggande i bilen. Bara sådär helt apropå! :))
 
Ha det underbart! Kram!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0