Detta trodde inte ens jag!

Jag kunde väl föreställa mig att det skulle bli fint i gäststugan, men aldrig att det skulle bli så fint! Så mysigt och så inbjudande.
 
I skrivandets stund sitter Paula och två kompisar till där nere nu och har invigning av huset. :))
 
De ska till och med sova där. Jag har precis varit där nere med nypoppade gryt popcorn. :))
 
Nu är sängen (140cm)  inköpt och bäddsoffan på plats. Allt är bäddat och klart. Där är nu plats för fyra personer. Sedan kan man alltid köra ner gästsängen och luftmadrassen så blir där plats för 6 pers!!!
 
Ännu fattas ett bord vid soffan...men det kommer! :)
 
 
 
 
 
 
 
Jag skulle kunna flytta in! Hahaha!
 
Paula har tagit ner dockningsstationen så att hon kan spela musik, plockat in rosor från trädgården och satt i en vas och det doftar så gott!
 
Synd att jag inte har en före bild på hur det såg ut från allra första början i gäststugan....men ni som varit här vet ju! Den var riktigt sunkig och hemsk. Ett förråd helt enkelt. Det är en stor förändring!
 
Ha en skön kväll!
 
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0