Du sköna sol!

Idag fyllde Leahs Gamo (Hences mormor) år. Och vi var där såklart!
 
En härlig dag ute i trädgården hos Gamo och Bertil med både smörgåstårta och snövit tårta!!! GOTT!
 
Dansar dom, eller vad gör dom? :)
 
 
Jodå, det var det nog!
 
Leah har kommit på någon lek där man ska hoppa över allt...:))
 
 
 
Nu är det väl snart dags för mig att börja cykla till jobbet också. Nu när det börjar bli gott väder. Fast det får nog bli någon grad varmare på morgonen eller??? Det är kanske dags ändå??? :)) Bortförklaringar, jag vet! Det är bara att sätta sig på cykeln!
 
Jag har Instagram förresten, Nataliebej heter jag där om någon känner för att vara med och kolla läget ibland. Jag är väl inte så jätte aktiv men emellanåt "skiner" hon till.
 
Kort vecka igen denna veckan. Nu börjar vi väl bli lite bortskämda med kort veckor. På fredag drar Leah och Hence till Stockholm för att stanna heeela helgen. Hence, hans bror och pappa ska nämligen se Bruce Springsteen på lördag. Leah ska med upp för att träffa kusinerna och bli omhändertagen av farmor sålänge. Mysigt!
 
Min kära mor har pyst iväg till Spanien med en vänninnna. Jag ringde henne strax innan hon skulle till Kastrup och då svarade hon i telefonen så här: " Una cerveza por favor". Haha! Hon sa att hon tränade inför resan...Jo tack. :)  Vissa har det bra.
 
Nu ska jag hänga upp tvätt, sen ska jag ut i trädgården och njuta av kvällen lite, vattna lite blommor och så. Paula behövde lite läxhjälp med var det ja. Kanske lite tv sen då. Ha en uuunderbar kväll!
 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0