Heeej! Nu blev ni allt chockade va!?

Jo, det är sant, jag är tillbaka!!! :)))
 
Hösten är här nu med allt vad det innebär! Ja ni vet ju hur jag är. Jag går här och sopar på framsidan för att jag inte vill ha alla löven som bara ligger och vad händer? Jo det kommer såklart en vind och bara blåser iväg allt som jag har samlat i en hög! Hahaha!
 
Där står jag som ett fån och hoppas att ingen granne har sett mig. :) För dom måste ju tro att jag är tokig som försöker sopa ihop alla höstlöv mitt i dessa blåsiga dagar! Ge dig Natalie, det är HÖST!
 
Tänker inte ens försöka att sammanfatta denna tiden som bara rann iväg. Vi växer allihopa här hemma. :) På ett eller annat vis. :) Leah växer på längden och jag på bredden. Nej, skoja bara.
 
Idag var jag och Liz på gymmet. Japp, det är fortfarande Filborna som gäller för min del. Denna veckan  fick jag ihop FEM pass, hör och häpna! Det är inte ofta det händer. Men ibland skiner jag till.
 
 
Det börjar hända lite saker med kroppen och jag är super nöjd!
 
Jag brukar aldrig annars träna uppe i gymmet utan jag brukar mest köra pass. Body Pump, Body Combat, Core träning, varvat med mycket yoga! Kanon bra för att strecha ut så att jag inte blir stel i musklerna.
 
Men nu när Liz också börjat träna och förhoppningsvis om hon stannar i Sverige, kommer hon att vara kvar på Filborna ett tag. Hon har iaf ett träningsupplägg som vi körde ihop och det var riktigt kul! Kul att träna lite annat!
 
 
 
 
Och där har vi Liz:
 
 
Tänkte slänga in lite bilder sedan sommaren eftersom en bild säger mer än tusen ord!
 
Någon gång i augusti....Nelly till vänster, sedan jag och syrran har lite kräftskiva hema hos syrran. En jätte mysig kväll!
 
Leah och Cassius
 
 
 
Leah ringer faster Mia som låg på sjukhuset efter en blindtarmsinlammation. :( Leah har många frågor! Vad som har hänt, varför och så vidare. Vi ser hur Leah försöker se bilden framför sig med alla sina frågor.
 
Min mamma fyller år i septemeber och bjuder på god mat! Leah och Mio leker heeela kvällen!
 
 
En super trevlig lördagkväll ihop med Linda och Ahmet! Vi spelade kort och hade många goda skratt!
 
Och här har vi honom! ;)  Mannen som har allt! ;) En marknad på Fredriksdal.
 
Här är vi på Bon-Bon land ihop med Lyckekrantzarna (Linda och Henrik, Cassius) En jätte fin dag! Och såååå varmt det var den dagen!
 
Linda och Leah och Cassisus:
 
 
Jag och Leah ska cykla en sväng uppe i luften. :)
 
Leah i Småland ihop med en av kusinerna, Gustav.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja det var lite ett litet hop plock av det som har varit.
 
Jag vill även passa på att säga GRATTIS till Anna och Tomas som fått en liten bebis till! Emilia har blivit storasyster!
 
Imorgon är det måndag igen och nu ska jag försöka hålla min blogg lite mer levande än den varit på sista tiden. Hoppas ni följer med mig!
 
Ta hand om varandra och stor kram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är din andra dotter? Bor hon med er?

Svar: :) Haha, jo hon bor hos oss...Men hon brukar inte vilja att jag publicerar inlägg med foto på henne. Tyvärr! ;( Svårt i den åldern. Hon vill gärna godkänna alla foton och oftast vill hon inte att man nämner henne eller visar foton.
Natalie

2013-10-22 @ 21:37:47
Postat av: Anna - Mamma till E med albinism och bebis i magen

Schnyggt!
Tack så mkt! Har tagit tid att plöja igenom alla inlägg. Kul att du är tillbaka!

2013-10-23 @ 10:40:30
URL: http://www.annasdagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0