Mitt-i-fotbollen-inlägg

 
Denna värmer huset just nu! Smidigt att blogga från baddan. Bara att knäppa en bild och tjoff in på bloggen. 
 
 
Idag blev det styrketräning. Körde igenom hela kroppen. Så imorgon är det vilo dag för mig. Leah ska och simma som vanligt. Som hon simmar nu! Ska se om jag följer med och filmar en liten snutt. Hon dyker och kan simma en liten bit utan något hjälpmedel. Inga "puffar" på armarna. Och hon är så stolt över det. eftersom jag inte har bloggat på ett tag har det säkert köpts in en del nytt här hemma med. Bland annat tror jag att detta är en av sakerna ni måste ha missat. :-) 
Har ni sett hall bänken? Ja ni som varit hemma hos oss har sett den. Men för er andra är den NY! :-) 
 
 
 
Detta här är Leah ungefär ett år gammal! 
 
 
Lite äldre....nu vill jag att ni kollar håret! 
 
Leah två år och tre månader! 
 
 
 
Egypten i mars månad detta året:
 
 
Midsommar! 
 
Det jag försöker visa är att hennes hår inte växer så snabbt....men det växer. Jag har googlat och  läst olika undersökningar på internet och vi har inget att oroa oss för. 
Ibland tar det fart runt fyra års ålder. Det är tunt och väldigt lockigt men jag tror att håret kommer ta fart. Snart. :-) Man ska inte jämföra barn men Paula hade hår ner till axlarna när hon var i Leahs ålder och tjockt var det med. 
 
Händer det inget efter fyra så får vi väl gå och kolla upp det. Men jag vet att hon inte är ensam om det. Och det är inget hon fattas. Hon äter allt och mycket näringsrik mat! 
 
Ha ha en super kväll! Kram! 
 

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till E med albinism och bebis i magen

Åh, har palmen åkt ut nu ;-)

2013-10-22 @ 18:27:31
URL: http://www.annasdagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0