Virr varr!

Just nu händer det en hel del här hemma hos oss.Saker som är svåra att gå in på och som jag såklart inte vill gå in på. Privata saker som vi håller på att gå igenom och som behöver förbli vara privata.
 
Många tankar snurrar runt i huvudet och jag verkligen försöker sortera allt som händer. Försöker komma underfund med vad jag egentligen känner och tycker och anser om allt....
Jag känner att jag inte räcker till hela tiden till alla...
Jag är bara trött och vill bara sova. Hela tiden. För när jag sover slipper jag tänka och vara där hela tiden. :(
 
Jag är ingen robot som bara kan ta och ta och bara köra på.
 
Detta var inget roligt inlägg. :(
 
Svar på en fråga jag fick i ett tidigare inlägg: "Var är din andra dotter? Bor hon inte hos er?"
Svar: JO, det gör hon. Men hon är 15 år! Det är en känslig ålder. Jag får inte lägga ut ETT enda foto på henne utan godkännande (och oftast godkännes de aldrig), jag får inte nämna henne (för det är pinsamt) och så vidare....Jag får inte ens tagga henne på Facebook när vi gör något ihop, för det är också pinsamt. Så är det! Hoppas det gav svar på din fråga. DU som var anonym!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0