Mycket idag

Sitter här nu med ett glas vin och nu kom Hence med en bunte räkningar i handen. Japp, då var det dags igen, ni vet det där som återkommer varje månad. :)

Idag tycker jag vi har hunnit med mycket. Varit på Ikea och handlat lite sådant som vi behöver, bland annat en ihopfällbar säng. Bra att ha när någon sover över. Paulas kompisar är det väl mest som sover här.
Lite ljus och batteri till alla Leahs leksaker som spelar och sjunger.

En tur till Babyland för att beställa delar till Leahs flaskor.

Efter det en tur till Maxi för att storhandla. Handlade lite till nyår, och ja Anna, det var chips i vagnen. :) Till nyår.
Leah hon sitter i vagnen och håller utkik, försöker röra allt hon får och inte får. Tuggar på den där metallkedjan som man fäster ihop vagnarna med, och försöker äta hela vagnen emellanåt. :)

Paula har varit på shoppingrunda på väla med Melinda idag. Tjejerna har fått pengar nu i jul så nu hittar dom massor på rean.

Jag har till och med hunnit träna idag, Body Pump.
Så nu känner jag mig nyttig.

Leah har lagt sig för natten, Paula vid datorn uppe i rummet och vi...ja, först räkningarna och sedan en film kanske.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0