Go kväll

Denna dagen gå också till ända...mysig söndag blev det spenderad i Viken. Först en konstutställning vid hamnen, där vi såg en fin staty gjord av Branka Lugonja. Hon har en kollektion av mycket vacka glasskulpturer. Fanns en speciell som jag skulle kunna tänka mig. Tyvärr tog jag ingen bild av den och hittar inte den heller på nätet. Den kostade runt 4000 kr. Lite väl dyrt! :(

Efter det begav vi oss till Höganäs Outlet där vi köpte ETT glas. :) ( vi slog sönder ett nämligen i somras)

Efter det bjöd Hences mormor oss på sååå god mat! Det serverades älg stek med potatisgratäng. Älgsteken hade tillagats på låg värme i ugnen i nästan 2 dygn så den var så mör och smakade fantastiskt! Till efterrätt blev det chokladkaka med fudge och vispgrädde. Slurp!

Leah har somnat gott nu i sin säng och jag små tittar på Ensam mamma, dom ska ju välja sin stora kärlek idag :).
Paula har haft en fin dag hon också. Varit på julskyltningen med kompisar. Kallt var det, sa hon men bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0