Trött nu

Det var skönt att komma en stund till träningen idag efter att bara suttit inne hela dagen med en sjuk bebis. Så jag körde dubbelt pass ikväll. Först ett Core pass på 30 min och därefter Body Balance en timme.

Body Balance avslutas alltid med en liten avslappning till lugn musik och tränaren guidar dig igenom andningen under tiden du ligger på mattan. Och det slår aldrig fel...jag håller på att somna varje gång. :)

Om du googlar Body Balance får du veta detta: Body Balance :

Stärker dina mag- och ryggmuskler.

Gör dig starkare och smidigare i hela kroppen.

Förbättrar din rörlighet och balans.

Minskar stress och spänningar.

Förbättrar din hållning.

Ökar din koncentrationsförmåga och mentala närvaro

Så nu ver ni det! :) Och så här ser det ut:




Leah tog igen sina timmar hon var vaken inat genom att sova tre timmar idag under dagen. Från halv tolv till halv tre sov hon. Skönt för henne, nu kan hon hålla mamma och pappa vakna igen denna natten också. :)

Mamma lagade lunch till oss och sen satt vi och pratade och mös med Leah.

Idag hämtade Hence mina stövlar jag hade lagt undan i Halmstad. Lade undan dom ifall att jag hade hittat ett par i Ullared, men det gjorde jag aldrig, så det fick bli dessa. Som jag har letat efter ett par snygga vinterstövlar. Jag hade ju vissa krav: Ingen hög klack, jag får inte halka i dem, (sådana har jag redan), inte för kalla och sen fick dom absolut inte se ut som om jag kommer från Alaska (ni vet dom med massa päls i och runt om), och inte får dom se ut som michellin gubbe heller. :) Och vips så sprang jag på ett par:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0