EN miljon i utdelning!!!

Jag var och skulle hämta ut ett paket förra veckan i en tobaksbutik och samtidigt ser jag att det är jackpot på stryktipset, fredag. Frågar han som jobbar/äger butiken om det finns andelar kvar och om jag fick vara med på ett hörn.

Såklart fick jag det. Så jag spelade för 200 kr. Idag efter jag och Paula hade varit hos ortopeden kom jag på att jag kanske skulle ta och kolla om vi hade vunnit något. Kör till tobaksbutiken och utanför är en stooor skylt med texten

"GRATTIS alla ni som var med på stryktipset fredag! EN MILJON i utdelning!"

Jag blev alldeles skakig...för visst var det den jag var med på, tänkte jag!!!!

Går in och säger hej, jag var med på stryktipset! Han kände igen mig, men tog mitt namn osv för att säkerställa att det var jag! Och jo visst det var den!!!!

Men jag och 60 stycken till!!! SÅ det blev 3000 kr. Men det är verkligen roligt!!!! För att ha spelat för 200 kr och vinna 3000 kr känns rätt så gött!

Han säger grattis och berättar lite om dom och säger "Vi är glödheta just nu". Hahaha! Han berättar också att när det var 8 minuter kvar av sista matchen låg vi på 10 miljoner, men så råkade väl fel lag göra mål och då sjönk det till 1 miljon. Synd!

Jodå, så nu är jag med igen på en annan andel. Denna gången Europatipset. Jackpot där med! Håll tummarna. :) 200 kr där med.

En dag rasslar det till i kassan! :) Första gången jag spelar i butiken ska jag tillägga!


Tackar så mycket för alla grattis hälsningar! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0