Kräftskiva och Natalie svängde dom lurviga!

Och jag säger som vanligt...det var något konstigt med kräftorna i år också...man blir alltid dålig dagen efter. :) Måste vara onyktra kräftor jag äter varje år. :)

SUPER rolig kräftskiva hos syrran min!!! Vi till och med dansade i slutet på kvällen inne i vardagsrummet till musik på högsta volym!! Då har man kul! Jag, syrran och en kompis till henne svängde dom lurviga.

Mio låg uppe och sov igenom allt, Leah ville inte missa festen så hon vart vaken till klockan tolv! :) Dom timmarna tog hon igen idag på förmiddagen.

Och det är ju så kul att träffa nya människor också.

Jag bjuder på denna bilden! Haha!!!





Leah dansade lite i sin pyjamas och en hatt på huvudet. Hon var så go´hela kvällen och bara njöt och hade roligt.





Då vi hade lämnat vår bil i Laröd gjorde vi "hämta bilen" som en dags utflykt idag. Strålande sol och sommarvärme idag så vi bestämde oss för att cykla från Ramlösa till Laröd! Jepp, tvärs igenom hela Helsingborg! :)

Men tog ett stopp lite mer än halvvägs nere vid stranden och tog en kopp kaffe. Sedan fortsatte vi hem till syrran. Lastade på cyklarna på bilen och tog ett stopp till, denna gången vid Sofiero glass kiosken såklart.

Mumsade i oss stora mjukglassar med chokladtopping och därefter hem för lite grill. :)

Måndag imorgon och då är det dags för Leah att börja simma igen. Ny termin för babysimmet startar imorgon. Leah är så duktig nu. Hon kravlar/tar sig upp själv från bassängen upp på kanten och ställer sig. Sedan hoppar hon i. Vår lilla badtjej.

Jag ska träna såklart. Jag var lite optimistisk igår när jag bokade mig på ett Body Pump pass idag klockan 10.20. Hehe, hur kunde jag tror att jag skulle orka det efter en kräftskiva?

Projekt denna veckan är att jag och leah ska komma iväg och besöka en förskola som ligger lite närmre oss, Montessori förskola. Den ser så trevlig ut så jag vill faktiskt in och träffa personalen också. I så fall kasnke hon kan få börja där istället. För jag är inte riktigt nöjd med den hon har kommit in på. Vi får se helt enkelt.

Sen har jag en del att förbereda mig inför. Det händer nämligen en liten rolig fast nerkittlande sak för mig nästa måndag. Vad vill jag inte riktigt gå ut med ännu. Jag berättar nästa måndag kväll vad och hur det har gått.

En jätte rolig sak för mig om det går vägen! Ja, det gynnar väl egentligen hela familjen. :)

Nu får ni ha en fin kväll!!! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0