Nya väla idag!

Ingen kan väl ha missat att vi i Helsingborg nu har Nordens största varuhus! Inga shopaholics iallafall! Tjohooo!

Jag hade sagt till mig själv att jag skulle vänta lite med att besöka nya väla. Då jag förstod att ALLA skulle dit och ALLA ska trängas.  Men jag har varit alldeles för nyfiken! :) Jag har sett bilder i HD och tyckt att det är så fint!

Och JAPP! Där är super fint! Så snyggt dom har gjort det och hela Skåne var där kändes det som.

Det blev lite shoppat idag. En vit blompall från Bolagret som ska stå i vardagsrummet. :) Ni vet där vid min tomma vägg som nu har fått en lampa av mamma och Per. :)





Får se vad som kan vara på pallen utan att Leah knuffar ner det.

Passa på säger jag då alla butiker har någon form av öppningserbjudande hela helgen.

Vi ska dit imorgon igen för vi ångrar oss att vi inte köpte två stora ljusstakar som kommer att vara kanon snygga på matsalsbordet.

25% rabatt på alla saker inne på Bolagret!

Köpte mockasiner till Leah på Polarn o Pyret också. Det lär hon behöva på dagis till hösten. Alltid lite småkallt på golven...det minns jag så väl.

Sen bidde det såklart badskor så att lilla damen inte halkar vid poolen på Kreta. Då alla nästan var slut inne på Babyland fick det bli dessa. Det var väl mest färgerna jag inte var så jätte förtjust i, men vad gör det egentligen. Hon ska bara ha dom en vecka och bada och plaska med dom.



Swimpy badskor från Pippi.

Vi har beställt armpuffar till henne från flyget, men tänkte att denna kan vara lite rolig att sitta i om vi är i havet, ja, eller poolen för den delen.



Swimpy badstol, kallar dom den här. :)

Regnställ hade dom också sänkt priset på på Väla. Istället för 400 kr kostade det nu 190 kr! Som hittat. Så ett regnställ fick Leah.

Som vi har fyndat.

Gräddbullerian på väla, här står dom och gör gräddbullar!!!!!!!!





Imorgon ska jag sätta tänderna i dom. :)

Ha en supermysig fredag mina vänner! Kram!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Dom där bakelserna ser riktigt goda :) Trevlig helg!

2011-08-27 @ 19:30:15
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0