Söndag igen!

Men vet ni vad! Att nästa söndag sitter jag, kanske vid denna tiden, på en uteservering/taverna med en god drink i handen, lyssnar på grekisk musik och småsvettas!

Har säkert precis avnjutit en god måltid med oliver, fetaost och färska grönsaker!!! Lääängtar så! :)

Men till dess....

Igår avnjöt vi minsann en annan god måltid, som alla vet är min favorit måltid, SUSHI! Vi var bjudna hem till Linda och Henrik på egengjord sushi. Till förrätt fick vi den japanska soppan, tror den heter Miso soppa om jag inte minns fel. Så gott allt var!

Tack för en super trevlig kväll!

Jag och Leah redo för en promenad till Linda och Henrik



Sushi



Jag och Hence :)





Kvällens värdpar! Henrik och Linda



Skål Linda! :)


Leah sov gott uppe på en madrass men vaknade när vi skulle hem och var vaken hela vägen. Hon skulle minsann sitta upp i vagnen fastän hon inte såg något i mörkret. (Det var inte många lampor på vissa små grusstigar hem).

Väl hemma var lill damen pigg och glad och hade ingen lust att sova. :)

Idag kom mamma och Per förbi och Per monterade upp högtalarna ute på trädäcket som vi kan styra inne ifrån med hjälp av en förstärkare. Till den kopplar vi både datorn eller telefonen. Kul att kunna lyssna på musik utomhus nu också med ett riktigt bra ljud! Bild kommer någon dag.

Kul, speciellt till inflyttningsfesten! Party utomhus! Tjohoo!

Nu får ni ha en härlig söndags kväll med massor av mys! Kram!






Kommentarer
Postat av: veronica - fyrbarnsmorsan!

Vilka fina stövlar... eller hela du är såå fin!!!

Vart har du köpt denna fina klänning?? såå snygg!!! kramiz

2011-08-30 @ 20:32:54
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0