Nu drar vi en sväng!

Till London! Det är något alldeles speciellt med London!

Inatt åker vi. Jag och Paula ska stiga upp vid 02.30. Hoj hoj!

Men det ska väl gå det med. :)








Oxford Street, Primark, Starbucks, Ljusen på Carnaby Street, Trafalgar Square....here we come!!!!!:)

Väskorna är packade, passen är nerstoppade, så även biljetterna, Paula ligger i badet för att "slappna av" säger hon, och jag sitter här som vanligt.

Har precis sagt godnatt till Leah, som jag inte ser förrän på måndag igen, snyft, måste jag säga. Jobbigt att lämna henne. Men det känns bra när jag vet att hon är hos sin pappa.

Leah ska på dagis som vanligt imorgon och sen på lördag morgon åker dom till Småland till på måndag. Så dom har att göra under tiden vi är borta. Dom kommer att ha jätte mysigt där så Leah kommer nog inte ens hinna blinka och så är vi tillbaka.

Jag och Paula ska iaf bara njuta, äta god mat och göra massa roliga saker!!! För hur ofta kan jag och hon bara gå i lugn och ro i affärer hur länge vi vill. En och annan julklapp kanske också inhandlas.

Hoppas ni också kommer att ha en jätte mysig helg vad ni än gör!

Kram kram! Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0