Snart sova

Nu tittar jag in här så där lagom innan det är dags att sova! :) Anna och Tomas har precis gått hem och vi skall väl oxå strax krypa till kojs. Hence och Leah åker till Växjö imorgon rätt så tidigt och jag skall väl upp då oxå, vill ju se min lilla tjej innan hon åker. Sen ser jag inte henne mer på resten av dagen och kvällen. :(

Imorgon kväll är det tjejträff!! Skall bli skoj! Och nej, jag vet fortfarande inte vad jag skall ha på mig...

Paula och jag skall till Väla imorgon. Paula vill shoppa lite, bland annat vill hon köpa ett par nya Converse skor. Dom från förra året duger inte längre...:)

Sen blir det en lunch där borta oxå. Skall bli riktigt mysigt att spendera en dag helt själv med Paula. Det blir inte så ofta man kan vara bara hon och jag. Leah tar rättt så mycket tid.

Let´s Dance och Tacos bidde det här hemma. Och lite kaka. En Snickers kladdkaka bakade jag innan idag.

En liten bild på den nu snabbt innan resten av den åker in i frysen. För här ska inte ätas mer sådant på några dagar i alla fall. Hence har huggt den i två delar så den ser lite rolig ut...



Den blev mumsig, men ni vill inte veta hur mycket socker det är i den! Och margarin!

Okej då, jag säger det, 6 dl socker!!!!!!! Och 200 gr maragarin!!!!!!!! Där rök min Body Pump förbränning  innan idag.

Inuti kakan trycker man i en hel Center rulle också. :)  Till denna kakan serverar man också grädde....

Nu så, Natti natti!







Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoo vad mycket socker och smör... men kan tänka mig att det smakar mummms!!!

Tjejkväll låter super trevligt, så skönt att träffa tjejer och bara snacka och skratta :)

kramiz

2011-02-27 @ 11:38:12
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0