Resa!

Jahaja, då blev Leah jättfökyld! :( Med feber! Jag som har sagt att hon inte blir sjuk! :) Trodde att jag hade den modellen, som alltid höll sig frisk! Nej, skämt å sido, det är synd om henne! Hon har nästan inte sovit på hela natten, hon ville sova men kunde inte av allt snor! Lille älskling!

Vi får i alla fall ställa in Anna och Tommy som vi skulle hälsat på i Halmstad idag. Det är också lite synd, vi har inte sett dom sen i somras när vi hade en grillkväll här hemma. Men det kommer väl fler tillfällen.

Hehe, ni måste se våra häckar som vi planterade i somras när vi flyttade in. Två ser riktigt roliga ut. Dom två har vuxit ifrån dom andra lite...med bara en pinne! :)



Nej men! Man ser ju inte dom! Lite ser man den ena precis i mitten...ahja, det ser lite roligt ut.
Nu får vi se om häckarna blir bra till våren, då ska vi ta bort stödpinnarna oxå. Den kommer nog bli lite tätare till våren. Som jag längtar till sommaren! Vi har trädgården åt "rätt" håll...väster alltså. Solen kommer till oss ungefär runt tolv tiden, sen är den där till åtta-nio på kvällen. Härliga grillkvällar brukar det bli!

Vi var inne hos Anna och Tomas igår på Tacos och Let´s Dance. Bagge åkte ut! :( Hur förstår jag inte, men så är det nu och Natalie kommer inte att titta på detta dansspektakel mera! :) Kanske bara något enstaka avsnitt då, men inte varje fredag, för jag är besviken nu! Hehe...:)

Vi har pratat om att resa tillsammans med Anna och Tomas i september. Och det ska vi! Vi ska träffas nu i veckan som kommer och titta närmre på lite resor.
Vi vill ha all inclusive och Grekland, så mycket vet vi i nuläget.
Så Grekland, snart kommer familjerna tokig och tokigare på besök! :)



Lovely!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Så tråkigt =(

Jag tänkte på henne när jag vakna, det är så jobbigt för de små.

Min hals har blivit sämre, nej ingen halsfluss ;o)

Men jag har torrhosta och en stor klump i halsen hela tiden, riktigt jobbigt!



Känner mig inte på g idag, men klart hela sverige är ju nästan förkylda så man vänta lite på det...



Hur har ni det med trycket på vattnet där uppe?

Jag har inte kolla här nere, men igår när jag duscha så märkte jag att det var sådan lam stråle trots jag maxade!

Nu märkte jag i vasken att högsta var oxå lam och att toaletten inte drar inte vatten som den gjorde innan.

Undra om de har gjort ngt, men sån här lam stråle kan man ju inte ha!

T får ringa på måndag, jag tycker om när där kommer ut mkt vatten :p

2011-01-29 @ 10:49:20
URL: http://www.annagirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0