Wow!

Vilket fint väder det är idag! Jag kom precis hem efter min träning nu i morse, steg ut ur bilen och solen lös rätt på mig. Den var varm! Och doften av vår! Så att idag efter en dusch skall vi ut och gå en låång promenad i solen!
D-vitamin, here I come!

Idag börjar Leah bli sig själv igen. Snoret är kvar men hon är mycket gladare och piggare! Skönt! Vi åkte till Halmstad igår i alla fall till Anna och Tommy. Dom bjöd på lite lunch sen gick vi ut på en promenad. Dom har köpt ett stort hus som de hade renoverat upp. Jätte mysigt! Hade till och med ett bio rum. :) 

Leah var jätte trött därborta nästan hela tiden så hon var inte alls på G. Vi åkte hem strax efter fikan.

På vägen hem beställde vi mat på Big Buddha, alltid lika gott. Leah fick sova på soffan under tiden vi tittade på film. :)

Nej, nu är det duschen som gäller för min del. Adios så länge1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0