Bubbel bubbel



Pappa blåser bubblor och det är jätte skoj!


Åh titta mamma! Jag tar dom, jag tar dom...snart!



Kolla in deeen...!



Wow vad mååånga bubblor!


Vi var nere på Kullagatan idag med mamma. Fast Leah sov igenom hela trippen på två timmar.

Dom hade utförsäljning i en affär som skulle stänga. 40 % rea på alla parfymer. Jag hittade min favorit parfym som varit slut nu ett tag. Den är svin dyr i vanliga fall.

640 kr för en pytte liten flaska. Så nu blev det billigare. :) Tjohoo säger Natalie då!

Leah fick en byxdress, den man ser lite av på fotona ovan.

Nu ska vi snart grilla lite igen! Karré kotletter med potatis och grönsaker och sås blir det idag. Leah ska hjälpa till därute. :) Hoppas inte Vulkan askan hinner komma in...tror jag ju inte, men den skulle komma in och nå skåne under kvällen.


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Aw så söt hon är, byxdressen ser jättefin ut =)

Vilken affär var det som skulle stänga och vilken parfym =)

2011-05-24 @ 20:22:20
URL: http://www.annasdagar.se
Postat av: veronica

hej, vilka fiiiiina bilder!!!!!!

Underbara!!!

Har inte kikat in på länge pga eget beslut till datorstrejk haha!! Men nu är jag tbax!

kram

2011-05-25 @ 01:23:22
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0