Go´ lördag kväll!

Hoppas ni haft en fin dag idag! Det har vi! :)

Vi har varit på banken i Halmstad, hur kul man nu kan tycka det är, men det är det eller var det. För nu har vi fixat alla papper till VÅRT hus!

Slut med att hyra, att betala till alla andra...nu är det vårt! :) Men vi hade svårt att bestämma oss för hur vi skulle dela upp lånet. Hur stor del vi ville binda osv. Så där är vi inte färdiga ännu.

Det var en stor marknad i Halmstad oxå när vi kom dit. Vi käkade oxå lunch på Åhlens.

På vägen hem begav vi oss till Höganäs och iittala outleten där. Vi har nämligen bara en massa olika kaffe koppar. Fyra blå, två vita, två mönstrade.

Så nu köpte vi 12 stycken likadana från Höganäs keramik. Jätte fina. :) Dom är nerpackade så jag kunde inte fota dom. Onödigt att packa upp nu innan flytten. Hehe...känns som att man inte packar upp något nu utan bara väntar tills man kommer iväg. Men det är väl så det ska vara, blir roligare att ta fram alla nya saker där borta.

Men jag hittade dom på internet! Så här ser dom ut:



Till kvällsmat blev det det här...sushi!!! Jag sade till Hence när vi åt, att detta hade minsann blivit min sista måltid om man får välja. :) Jag njuter av varje bit och det är INGET som slår sushi.

Självklart är denna hemmagjord.



Nu ska vi titta på fotbollen!! Final idag ju! Jag ska väl bara titta lite halvhjärtat, men chips ska jag äta iaf.

Ha en super mysig lördag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0