Tufft

Jag har sagt det innan men jag måste säga det igen!Tufft med Body Pump klockan halv åtta på kvällen! :) Kroppen är trött efter en hel dag med Leah. Mycket skoj och bus och bärande och kånkande.

Vi var på Väla idag när dom öppnade klockan tio. Helt perfekt! Inget folk knappt så Leah och Filip kunde springa rundor och charma folk. Jag hade en rabattkupong på Scorett på 100 kr som gick ut idag så jag ville absolut ha ett par skor då. Skit snygga sandaler hittade jag.



Och en snygg blus på Only. :) Det första Paula sa när hon såg den var "Nu får du använda den oxå mamma"
"Vad menar du", svarade jag
"Ja men du bara köper och hänger in i garderoben". Det är nog lite sanning i det.

Imorgon ska jag åka till Ödåkra till en tjej som heter Katarina. Hon har som hobby att gjuta stora rabarber blad i betong som blir till fågelbad. Så snyggt att ha i trädgården. Jag tänkte vi ska ha det när vi flyttar till huset på framsidan. Ovanpå sjöstenen. Så här ser det ut som jag vill att hon ska gjuta till oss:



Jag ska dit imorgon förmiddag. Sen sticker jag och Nelly till Höganäs till Lager 157. (utan barnen)

Efter det blir det ortoptisten med Paula. Hon ska träffa Viveca Hoff igen för en efterkontroll efter ögonoperationen.

Go kväll mina vänner! Dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Nelly

Nu är jag äntligen inne på din blogg, måste säga att jag är imponerad. :) Ja lager157 kändes som en 5 minuters break från våra busiga barn. Du har ju glömt att nämna den fantastiskt goda glassen vi åt på väla...mmmm! Haha. Trevlig helg fina du!

2011-05-27 @ 22:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0