Idag damp det ner

ett paket till mig från Buzzador!

Jag är alltså en buzzador.

Som en Buzzador får man möjlighet att testa lite olika produkter gratis men också buzza och framför allt tycka till om produkterna man provar. Först ska jag prova själv sedan delar jag ut produkten jag har fått hem till nära och kära, vänner med mera, diskuterar vad de tyckte om produkten osv.

Sist men inte minst rapporterar jag tillbaka till Buzzador om produkten.

Att vara en Buzzador är helt gratis och vem som helst kan gå med. Så gå med du också!

Denna gångenhar jag fått möjligheten att prova Locobase Repair.





Locobase® REPAIR är en specialkräm som snabbt och effektivt reparerar torr och sprucken hud.

Verkar perfekt nu i vintertid. Jag har lite halvtorra händer men framförallt har jag fått lite extra torr hud på insidan av handen av Body Pumpen. ( Skivstången).

Jag tänkte prova krämen på just de utsatta områdena så får vi se vad krämen kan...kan den utföra det den lovar? :)

Imorgon tar jag även med mig några tuber till jobbet och delar ut till arbetskollegerna. Berättar lite om krämen så får vi se vad de tycker också.

Imorgon har jag min första "öppning" på jobbet. Då börjar jag klockan 06.00. Hoj, hoj! Lite rädd att försova mig, eller att klockan inte ringer, eller att jag överhuvudtaget inte kan somna för att jag är rädd att försova mig....

Så står föräldrarna där ute med sina barn och kommer inte in på förskolan...NEJ, det ska inte hända.

Två torsdagar ska jag göra det bara, då en kollega är på solsemester. :)

Jag var ute på framsidan och drog sista rycket med ogräs. Sen får det vara nog för i år! I detta mörkret var jag sedan ute och sopade.




Lilla lyktan jag köpte på Maxi för 49 :-!! Vilket kap! :)



Ha en fin kväll!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0