Kaminen är installerad!

Och det blev sååå snyggt!!! :)









Vi får tyvärr inte elda ännu då sotaren måste komma och göra en besiktning först. Sen så!! :)

Tv:n fick vi ta ner från väggen så länge och ställa den på ett stativ då den hamnade för nära kaminen. Vi har faktiskt tänkt att köpa en ny tv då denna är lite för liten till vårt stora vardagsrum. En 55 tum får det nog bli.

I radhuset på Maria Park var det så litet och trångt så där räckte den gott och väl, där hade det bara sett löjligt ut med en större tv. Men här blir den för "petit".

Annars idag hann jag inte mer än hem till Hence och Leah för att sedan ta min träningsväska för att köra ett Body Pump pass. Så skönt det är att träna lite tidigare än vanligt!

Imorgon är det dags för dagis igen efter fyra dagar hemma för Leah.

Det har pratats en del om dessa stekpåsar man gör mat i så att idag bestämde jag mig för att prova dom. bättre sent än aldrig.



Varför köpte jag TVÅ, jo för att jag visste att jag skulle ta sönder den ena direkt och mycket riktigt gjorde jag det. Haha! Det var det första jag gjorde när jag öppnade paketet och skulle rulla ut påsen. Så tänk på det. :)

Lite kyckling, paprika, champinjoner och lök och så in med allt i påsen. Häll på den medföjande kryddan och skaka påsen. Svisch, in i ugnen i 40 min.



Ser inte så trevligt ut men det doftar underbart från ugnen sedan.

Så här blev resultatet:



Servera ris till.

Jag tyckte det blev jätte gott för att smakerna stannar kvar istället för att ångas bort.  Allt blir väl nästan som kokt men det blir jätte gott ändå. Jag gillar ju kokt mat. :) (Det snällaste du kan ge din mage)

Nu är det "pengarna på bordet" på tv. :) Undra om någon någonsin kommer att gå därifrån med 2 miljoner....
Känns som det nästan är upplagt så att det inte är möjligt.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0