36 grader!!!

Var det idag på Rethymnon, Kreta. HJÄLP!!!

Paula frågade mig hur varmt där var idag så vi googlade vädret. 36 grader!!! Det är ju varmt! I skuggan! Undrar hur Leah fixar det!? Oftast fixar dom det bättre än vi vuxna. Vi klagar för mycket och då blir det ännu varmare. :)

Imorgon skulle där bara vara 35 grader. Haha!

Hence har kommit hem från jobbet och har nu åkt iväg för att köpa lite Mc Donalds till oss alla. Smidigast så nu när vi har massor annat att göra.

Jag har idag varit iväg med Leah och fixat det sista vi behövde inför resan. Inom Apoteket såklart, Ikea för att köpa Leahs docka IGEN. Hennes docka bet syrrans hundvalp sönder så nu fick vi köpa en ny till henne.

När Leah såg sin docka igen efter tre veckor blev hon så glad! Dockan fick en super lång, hård kram och Leah tittade henne djupt i ögonen. Och sedan fick hon en kram till. :)

Förstår inte varför Leah fastnat just för den dockan, men något är det.

Denna är det:


99 kr på IKEA

Enkel att ta med på resan också.


Nu är det mer packning som gäller efter maten, sedan sängen. Vi ska upp klockan 03.00.

04.30 tar vi färjan till Helsingör och tåget precis utanför till Köpenhamn. På en timme är vi framme. Vi är på Kastrup klockan 06.00.

Flyger 08.20.

Framme på Kreta 13.00.

Så lördag eftermiddag hittar ni mig och resten av familjen vid poolen.

Jag har hört att ni som blir kvar i Sverige också ska få fint väder, eller kanon väder hela helgen! Det ni! :)

Denna gången ska jag inte glömma min bikini.

Ha en super fin vecka för det ska vi ha! Slänger in något inlägg nerifrån när jag kan.

Stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0