Hittar inte mitt examensbevis!

Grrr! Jag har letat och letat och åter letat! Sedan har jag svurit och svurit och letat igen! Jag hade det framme för inte så länge sedan! Höll det i handen och sedan lade jag det någonstans, sa till Hence att han skulle påminna mig att jag hade lagt det där, men han kommer såklart inte heller ihåg nu.

Finns inte så många ställen att egentligen lägga det på....men tydligen har jag gömt det väl. :(

Jag var på möte idag med rektorn, min chef, och jag berättade för henne att jag var väldigt missnöjd med att behöva arbeta med de minsta barnen. Jag har gjort det tidigare, tagit mig vidare och nu vill jag verkligen inte detta.

Då hon själv började som rektor på skolan i augusti visste hon inte något om mig såklart.

Jag berättade för henne att jag har både Förskollärarexamen och Lärarexamen med bland annat svenska 2 som huvudämne.

Hon blev lite nyfiken och berättade att hon ev skulle behöva anställa en sv2 lärare. Ville att jag skulle kolla upp hur många poäng jag har i ämnet osv. Men nu kan jag inte kolla detta....för jag hittar inte det jäkla examensbeviset!

Jag får ringa Malmö Högskola imorgon och fråga dom istället. Men jag behöver mitt bevis ändå....

Annars har det varit likadant idag på Leahs "dagis". Gråt och åter gråt....mammas lilla älskling.

Imorgon ska jag ta med vagnen dit för då ska hon sova middag där också. Hjälp!!!!

Satt idag och bara saknade henne, ville bara åka och hämta henne, hålla om henne och inte gå dit fler ggr. Men det är klart hon ska! Det är bara jag som är pjåskig! Och en hönsmamma tror jag. :)

Nu har vi bestämt maten till inflyttningsfesten med. Vad det blir kan jag inte avslöja....

Det får ni veta någon annan dag. :)

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0