Party party!!!!

Det var ju inflyttningsfest igår!!! Tjohooo!

Såå kul vi hade igår!!!! :)

Medelhavsbuffé bjöd vi på. Och massor med vin, öl och drinkar såklart! Vi tänkte beställt catering men det blir ju alltid godast om man gör allt själv. Tyvärr glömde vi fotografera maten....men gästerna var övertygade om att det var catering, då har man lyckats med uppläggen på faten. :)

Parmaskinka, olika sorters salami, cevapcici, kycklingklubbor, tomatsallad med mozzarella och basilika, pastasallad med svarta och gröna oliver och ruccola, olika sorters ostar, melonsallad, cibatta bröd med oliver, olika inläggningar med vitlök och paprika osv osv!!! Det var mumsigt!

Till efterrätt serverade vi exotisk fruktsallad med vitchoklad och grädde!

Mycket musik och mycket dans!

Lite foto från igår:

Lekte en lek som heter Norsk Karaoke. Skit kul! Man delar in sig i två lag. En kommer fram, sätter på sig hörlurar och sjunger högt och tydligt ut den låten som jag då spelade i lurarna. Lagkamraterna ska då gissa vilken låt han/hon sjunger. Är riktigt roligt! Speciellt om man nu inte kan texten riktigt...Haha! Den som får flest rätt vinner såklart.

Här är jag och Niklas:







































Leah sov hos mamma och det gick jätte bra! Leah sov hela natten utan problem. Så skönt att veta! Och Paula sov hos en kompis.

Imorgon är det måndag och det betyder att jag ska börja arbeta!!! För första gången på ett och ett halvt år. :) Oj oj oj!

Känns konstigt att jag ska till jobbet och Hence ska vara hemma med Leah imorgon. :) Nu ska jag säga hej då till dom.

Skönt för Leah att vara hemma på måndagar. Så får vi se mitt nya schema imorgon. Jag ska ju jobba 80 % till och börja med. Men får jag bara mellan tider kan jag likväl gå upp i heltid anser jag. För då blir det ändå inga tidiga dagar för Leah, vilket är meningen med mina 80 %. Men vi får se imorgon.

Idag har jag bara städat efter festen och hence och hans kompis Niklas var nere i grunden på huset och plastade hela dagen för att stoppa fukten att tränga upp i huset.

Inom två veckor kommer en man och ska hugga ner våra två mega tallar bredvid vårt hus. Dom är så stora och grannen tackade så ödmjukast över att vi ska ta bort dom. Dom tar nämligen hennes kvällssol. Dom tar vår tidiga  morgonsol också. Och det vill vi ju inte! :)

Och snart kommer kaminen också. :)

Nu ska vi titta på en film och bara ta det lugnt och äta lite av resterna från snacksen igår. :)

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0