Foto bomb!

Denna helgen har vi firat Leah två årsdag åter igen, fast denna gång med farmor och farfar, Mia och Johan och Gamo ( Hences mormor) och Bertil.

Tårtan vi bakade. Banan tårta fick det bli med frosting


Gamo, Mian, Johan, Leah och pappa. Presentöppning!


Leah i sin nya Ralph Lauren klänning. Titta vad jag fick av Gamo! En kundvagn! Nu kan jag leka "gå och handla".


Jag lyckades blåsa ut "alla" ljusen! :))


Vilken härlig dag det var! Nu har alla åkt hem och Leah har somnat för kvällen, nöjd och belåten. :) Färdig firat för Leah.

Imorgon är det måndag men jag är ledig ändå! SKÖNT! Eftersom det är en klämdag har jag tagit ledigt från jobbet.

Två nykomligar i växthuset!

Säg hej till FRU TOMAT och HERR GURKA! 

Förhoppningsvis ska det komma sex stycken gurkor per planta. Om jag har tur kan det komma upp mot tio stycken per planta. Vi får se helt enkelt.

Men tomater är där iaf!



Gurkplantan kommer att bli jätte hög och kommer att behövas bindas upp i taket. Bara vi nu inte stör vindruvorna....




Vindruvorna har också börjat.  Så här ser det ut nu i vårt lilla växthus. En riktig liten odling av allt möjligt.




Minns ni de döda träden Hence köpte...:)) Nu är de slängda och andra träd har fått sin plats i krukorna. Detta lilla citrus trädet och...



...detta stora olivträdet.



Ser lite trevligare ut nu på trädäcket fast det är en mulen dag. :(



Nu hoppas vi på fint väder imorgon med mycket sol och värme!

Ha en skön kväll!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0